Els 65 km del Costa Blanca Trails

Arribant al cim del Puig Campana

Tocava anar al Costa Blanca Trails a la carrera de 65 km i 4200 m. de desnivell de pujada. La prova va començar a les 6.30h de la matinada del dissabte 11 de novembre a Finestrat. També venen Víctor Cremades i Vicente Sala. Deixem el cotxe al parquing del camp de fútbol, muntem a replegar dorsals, baixem al cotxe a agafar les coses… Fotre que es l’hora! I tira corrent cap a l’eixida i arribant a escassos segons de donar inici! Jo crec que ja haviem fet +100m. abans de començar.

Eixim del poble des d’on enfilavem el Km vertical del Puig Campana. Arribe al cim prop de les 8 del matí. Baixe cap al coll del Pouet on està el primer avituallament on, mentres reposte i munte els bastons, m’alcança Vicente Sala, amb el qual ja aniria quasi tota la carrera junts. Seguim cap al coll del Llamp i l’espectacular circ de parets del Ponoig. Seguim muntant i baixant apropant-nos a l’Aitana pero ens desviem cap a Benifato (km 27.5) on está el 3er avituallament, al que arribem en 4 h. 33 min. Breu parada i comencem a ascendir altre km vertical cap al cim de l’Aitana. Eixint del poble agafem una “senda peatonal” que estaven acabant de fer i que muntava a la Font de Partagat amb un desnivell que carregava les cames a tope. Des de la font i fins més enllà de Sella era zona coneguda perque la vam fer dos setmanes abans amb l’organització pero l’ombria de l’Aitana mai et deixa indiferent per la seua bellesa. Arribem a Sella (km 47.5) , tras la terrible baixada del sender PR, amb 8 h. i 16 minuts a l’esquena. Aquí ens estava esperant Eulogio, el company del Club. Fem una parada un poc mes llarga per a dinar algo calent: un caldet i una ensalada de pasta per ajudar al cos a recuperar-se. Mentres acabàvem de dinar apareix Victor, del que no teniem noticies. Ell es queda dinant mentres reprenem la marxa per camins i sendes que vorejen les zones d’escalada de Sella, enllacem amb l’espectacular senda del Goleró i anem cap al refugi metàlic del Puig Campana. Últim control de pas espectacular amb arc unflable i música al coll de Sacarest (km 58) al que arribem en 10h. i 23 min. Jo soles queda retornar a Finestrat pel PR. Vicente i jo conseguim finalitzar-la en 11 h. i 24 minuts. Arribem el 53 i 54 de la general i el 3º de la categoria Màster amb un temps de 11 h. i 24 min. I Víctor Cremades el 73 de la general i 27 de la categoría veterans amb un tiemps de 11 h. i 47 min. Tots per baix de les 12 h. que ens haviem marcat.
Altre podium en la categoria!!
Aquesta entrada s'ha publicat en Corrent per la muntanya, General, Muntanya i etiquetada amb , , , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.