Per la Serrella fins la Mallà del Llop

Els membres de l’expedició

Tornem a la Serrella i a Quatretondeta amb els companys del Club Novelder de Muntanyisme. Bona ruta la del passat 19 de febrer. Fa quasi 3 anys la vam fer pero no vam poder arribar a la Mallà del Llop i ara calia repetir-la fent també eixe pic. Anem pel mateix recorregut que en març de 2014 pero, donat que ha eixit el dia completament emboirat i no anem a tindre vistes, evitem pujar al pic Serrella, després de la muntada pels Frares. Des d’aquí ens dirigim cap al forat d’Àfrica i seguim vorejant el Pla de la Casa pero ens dirigim cap a la Mallà del Llop directes.

whatsapp-image-2017-02-19-at-14-28-01

Al forat d’Àfrica

A les parts altes de la serra  i prop dels cims encara queden xicotetes taques de neu de la nevada de fa un mes. No ens imaginem la que va caure aquí! I la bellesa dels riscos, barrancs i vistes no la veiem pero s’insinua els escassos segons que la boira intenta desaparèixer. En fi, altre motiu per a tornar a la Mallà del Llop amb un dia assolejat. A la tornada, nova muntada per a fer cim al Pla de la Casa i passant pels pous de neu dels seus voltants.

En total 21 km i prop de +1500m. I final dinant al bar del poble una típica olleta de muntanya,

Al cim de la Mallà del Llop

Podeu vore la resta de fotos aquí.

Aquesta entrada s'ha publicat en Corrent per la muntanya, General, Muntanya i etiquetada amb , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.