Volta al Duaime

En la font de la Perdiguera

Encara no havia recorregut la zona del Duaime corrent, i el diumenge 9 de novembre va ser el dia per a esta nova ruta de trail-running per Novelda. Vaig començar des del camí que fa de linde entre Novelda i la Romana. Seguint la via pequària arribe a la font de la Perdiguera que es dels pocs punts d’aigua naturals que brollen tot l’any. Seguim el cami cap a les parets del Duaime. Muntem per la ladera entre cap a la meitat de la paret en esta està prou tombada com per a passar amb precaució i muntar cap al cim de la Replana.

Des d’aquí, baixe per la marge esquerra del barranc que hi ha a continuació, encara que no trobe cap sender. Intuitivament arribe al camí asfaltat que des de Monòver anava a la Romana i faig una aproximació a la falda de Beties per una zona que no coneixia. I torne pel camí asfaltat fins a enllaçar amb l’itinerari de pujada.

Aquesta entrada s'ha publicat en Corrent per la muntanya, General, Muntanya, Novelda, Valls del Vinalopó i etiquetada amb , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.