Les urpes del diable i El Métode Grönholm, lectures d’estiu


getfile.phpCom ve sent habitual, a l’estiu assalte la biblioteca de ma filla per a vore si entre els llibres que li hem comprat al llarg del curs hi ha algú que valga la pena per a fer unes lectures, donada la major disponibilitat de temps dels mesos estivals.

Vaig començar per Les urpes del diable, que vaig vore que era la típica novela de temàtica medieval d’intrigues eclesiástiques, tant de moda fa uns anys, no si encara també. Vaig superar els prejudicis i em vaig endinsar en la seua lectura. Molt interessant pel fet d’haver agafat personatges que van ser reals i van viure a l’època i que li donen certa intriga: i si realment haguera passat això? Molt bé amb un final inesperat que et manté pegat al llibre. Li done un 7.5

9788475884004El segón va ser El mètode Grönholm, una obreta de teatre que va tindre cert èxit fa uns anys. Una selecció de personal, quatre candidats o almenys això sembla i unes originals proves per a triar al candidat final. No està mal la història pero crec que fracasa en el final: massa previsible, normal o jo que se pero et deixa fret. Li done un 6

Continuarem bussejant en altres llibres i parlarem…

Anuncis
Aquesta entrada s'ha publicat en General, Llibres, revistes i documents i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

