Ruta al pic Javalambre

Al cim

Aprofitant l’inici de l’any ens vam escapar al refugi de muntanya Rabadá y Navarro, que està pròxim a Camarena de la Sierra (Terol). Des del refugi, i seguint el GR-10 vam decidir a muntar al pic Javalambre (2020 m.), uns 500 metres d’altura més amunt. La ruta s’endinsa en un bosc de pins d’alta muntanya i passa al costat de l’estació d’esquí, que remunta quasi  fins al telecadira del sector Lapiaz. D’aquí ens desviem a l’antena i al cim. Fins a mitat de recorregut vam estar acompanyats de Fina, Bea i Alba pero el vent, que començava a bufar

Inici de la ruta pel GR10 des del refugi

fort en altura els va animar a baixar. Així que vam continuar la ruta Guille i jo entre un vendaval continu quan vam arribar a la zona més alta i enmig dels nubols que apenes ens permetia vore el cim. Pero vam arribar!

Fins aquí van arribar l’equip femení.

Per a baixar, en volte de fer-ho pel mateix lloc, ens vam desviar per la ruta circular, que està senyalada amb marques verdes. Calcule uns 10 km i algo més de 500 m. de desnivell positiu.

Aquesta entrada s'ha publicat en General, Muntanya i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.