Per la serra de Mariola

IMG-20131215-WA0027El passat 15 de desembre vam fer la última quedada de l’any els corredors de muntanya del Club Novelder de Muntanyisme (be, i alguns que encara no en son del club). La ruta triada: la sempre preciosa serra de Mariola. Ha segut la més nombrosa d’este any intens d’entrenaments i curses. De fet ja vam estar un important grup a la Pujada al Montcabrer que es fa des d’Alcoi.

En este cas vam eixir des d’Agres des del àrea recreativa de Molí Mato, cap al refugi del Centre Excursionista. Muntant, en les zones d’ombria, encara podem xafar la neu, o mes be, el gel que es conserva de la nevada de la setmana anterior. I ahí comencem amb la primera cava de neu: la de l’habitació. Muntem un poquet mes per arribar a la caseta de vigilància forestal, on hi ha unes espectaculars vistes. Tornem per enllaçar amb la cava Arquejada i d’aquí, camí del cim del Montcabrer, que torna a estar nevat en la vessant nord. I en arribar al cim, sorpresa!! Fent honor al seu nom, al mateix cim ens trobem amb 3 cabres domèstiques assilvestrades. Després de la corresponent sessió de fotos baixem cap a les fonts de Mariola i a enllaçar amb la cava d’En Miquel: una autèntica fortalesa de pedra. Des d’aquí, ja es divisa novament Agres, destí final de la ruta.

Amb això ficat al cos, finalitzem amb un menjar col·lectiu a la seu del Club. Bon any, bones festes i molt quilòmetros per a l’any que ve.

Aquesta entrada s'ha publicat en Corrent per la muntanya, General, Muntanya i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a Per la serra de Mariola

1. Víctor ha dit:

Magnífica ruta per acabar un any completet. El pròxim, més!