Per la serra del Ventós

Al cim del Ventós

Després del Trail El Ventós que es va celebrar en esta serra el 3 de novembre i donat que molts no vam participar, vam decidir fer el seu recorregut d’uns 15 km i +700 m. de desnivell, partint des d’Agost i seguint el seu track.

Ens vam anar Miguel Angel, Jose, Nancy, Javier, Ernesto i jo. Tota la nit va estar fent vent a Novelda i la temperatura anava a ser baixa així que anar al Ventós un dia de vent pareixia que era la millor elecció. Pero no va ser així: tot el recorregut de la cresta la vam fer quasi sense vent a pesar de que havia gelat de matinada. Per esta zona, una volta deixat el PR, la senda no estava molt marcada i, a mes costera amunt, així que es feia dificil córrer pero la vista i el paissatge ho compensava. El Ventós estava al final de la ruta i per accedir a ell vam haver de passar un tram de cordes fixes, que a algúns li van entrar ganes de tornar per on havia vingut, pero que vam superar sense dificultat i vam fer cim. La baixada pel PR ja era molt mes evident i corrible, finalitzant la ruta ràpidament en Agost.

Imatge | Aquesta entrada s'ha publicat en Altres municipis de la comarca, Corrent per la muntanya, General, Muntanya, Valls del Vinalopó i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.